Feb 26, 2009

Nauja kampanija, korekcijos, papildymai ir pavizdys

Pradžioje keli papildymai ir patiklinimai:

Mokytojau, ar galėčiau kai ko paklausti?
Po bent kokio konflikto mokinys gali užduoti tokį klausimą savo mokytojui ir tuo pačiu nurodydamas su kokia iš ydų tai susiję (ši yda vienaip ar kitaip turėjo dalyvauti neseniai įvykusiame konflikte). Jei mokytojas laikui bėgant atsako į tris tokius klausimus, tuomet atsiranda jis gali duoti užduotį, kurią įvykdžius kyla disciplina ir įveikiama viena iš ydų.

Duoti keturis papildomus taškus aspektams, nes žaidėjams susikūrus veikėjus man atrodo kad aspektų truputi per mažai, kad jie suteiktų konfliktams daugiau įvairovės.

Norint prarasti dark side kauliuką, lemiamame konflikte turi dalyvauti be jokios pagalbos, išskyrus mokytojo patarimą.

Dar patikslinimas dėl aspektų verčių. Aspekto vertė labiau skirta parodyti ne kiek stipri ta savybė, bet kiek ji stipriai ji gali įtakoti istoriją. Personažas gali būti patyręs pilotas ir turėti aspektą pilotas 1 arba kadetas su pilotas 3. Šios vertės man, kaip meistrui ,sufleruoja ko žaidėjas tikisi iš žaidimo, atitinkamai tokios situacijos bus sutinkamos dažniau ir atitinkamai personažas turės daugiau šansų jas įtakoti.

Dabar žadėtas konflikto pavyzdys.

Tebūnie tai tai tariama dvikova tarp jedi riterio ir sith adepto.

Jedi:
Disciplina 4
Light Side 3
Aspektai: Kardo meistras 4, Ištvermingas 2

Sith:
Disciplina 3
Light Side 1
Dark side 3
Aspektai: Atsparus skausmui 3, Nepastebimas kaip šešėlis 3

Šių personažų konfrontacija įvyksta apleistame kosmouosto angare, kur jau daug metų dulka visų pamiršti konteineriai su nežinia kuo paslėptu viduje. Scena turi visai neblogą potencialą, tad jai skirsim 5 kauliukus, metam: 1, 3, 4, 4, 4 (scenos metimai į rinkinius nesijungia).

Ši vieta mūšiui buvo pasirinkta ne veltui, tai buvo sitho suplanuoti spastai, į kuriuo jis įviliojo nieko neįtariantį džedajų. Taigi, dar du scenos kauliukai (5, 6) kuriuos gali panaudoti tik sithas, ir kurie simbolizuoja paruoštus spastus.

Taigi, nežinantis, jog tai spąstai, tačiau dėl visa ko atsargus džedajus įžengia pro šonines duris į tamsų angarą, žalia lightsaberio šviesa sukuria nedidelią šviesos zoną milžiniškoje tamsioje patalpoje. Už kelių žingsnių jis atsiduria klaidžiame konteiniarių labirinte, ir čia sithas, kantriai laukęs, nekantriai stebėjęs viską nuo konteinerių piramidės viršaus, ima veikti.

Abu žaidėjai vienu metu meta kauliukus. Džedajaus metimas (raidės reiškia kauliukų spalvas), b3, b1, r1, r1, b5, r5, r5. Sithi: r5, j4, j1, j1, r6, r6, b6. Sithas turi didžiausią rinkinį, vadinasi ir iniciatyvą.

Antžmogišku šuoliu (r6, r6, b6) sithas neria iš didelio aukščio žemyn. Pasala davė savo efektą (situacinis 6), džedajus suvokė kas vyksta tik tuomet kai jam virš galvos nusšvito raudona galios kardo šviesa (keturių šešetukų derinio jis neturi kaip atmušti, tiesa, yra taisyklę kurią buvau pamiršęs paminėti, rinkinių suspaudimas, jį leidžia aukoti rinkinio plotį, kad padidinti rinkinio aukštį, ką džedajus ir padaro, pakeisdamas tris penkiatukus į du šešetus), tik paskutinę akimirką džedajus sugeba ranka (ir galia) prisidengti nuo potencialiai mirtino smūgio, ir nusirydenti į šoną, nepaisant visų pastangų, ranka stipriai nudega (du šešetai sumažina atakos potencialą iki dviejų kauliukų, kas virsta vienu žalos, tačiau jos efektai pasireikš tik kitu metimu).

Pilnas pasitikėjimo savimi sithas sutoja ir kviečia džedajų parodyti ką ji moka (atiduodamas iniciatyvą ir pasilikdamas dviejų vienetų rinkinį kaip rezervą). Kuo šis ir pasinaudoja, netikėtai mesdamas savo kardą (naudoja trijų vienetų rinkinį, kurį suspaudžia į du dvejetus ir papildo dar vienu dvejetu nuo aspekto kardo meistras). Smūgis - visiškai netikėtas, jo nėra kaip atremti. Trijų kauliukų kombinacija virsta dviem taškais žalos. Kardas susminga į sitho petį. Tačiau jis irgi dar turi ką pasakyti. Džedajui bandant galios pagalba gražinti kardą šis netikėtai atsisuka prieš savo šeimininką, ignoruodamas skausmą skausmą ir sukaupęs visą neapykantą sithas paleidžia jį atgal į džedajų (du juodi vienetukai, vienas vienetas už nejaučiantį skausmo aspektą), tačiau kardas nesusminga į džedajaus kūną, o praskrieja virš jo ir perkerta grandines laikančias keletą tanų metalo laužo (situacinis vienetukas), kuris lavina užgriūna džedajų (trijų vienetų rinkinys, nuo kurio jis niekaip negali apsiginti, virsta trimi žalos taškais).

Abiejų varžovų metimai išseko. Situacija:
Jedi:
Disciplina 1 (iš 4)
Light Side 3
Aspektai: Kardo meistras 4 (išnaudotas dvejetukas), Ištvermingas 2

Sith:
Disciplina 1 (iš 3)
Light Side 1
Dark side 3
Aspektai: Atsparus skausmui 3 (išnaudotas vienetukas), Nepastebimas kaip šešėlis 3

Sithas dar turi vieną penkiatuką - dar vieną paruošta siurprizą, spąstus. Scena vis dar turi 3, 4, 4, 4.

Dabar kiekviena norinti pusė turi progą pabaigti konfliktą (tuo pačiu atsisakydama galimybės jame laimėti tai ko tikėjosi), arba vėl mesti kauliukus ir pratęsti konfliktą. Šioje vietoje džedajui apsimesti negyvu yra nemaža pagunda... :) Kaip kad ir sithui sprukti.

Tai va toks paprastas pavyzdis konflikto, aš jį čia pats gyvai ir sumėčiau, jokio išankstinio režisavimo, mano galva visai efektyviai veikia, tikiuosi ir interesantams tapo aiškiau :)

8 comments:

  1. Labai įdomiai viskas. Ale bėda, kad į sistemą šiaip įsikirsti gan sunku, reik pačiam padalyvaut, kad pradėtum suvokt :) Gal netyčia fiestoje ką nors su šiuo džiaugsmu darysi? :) Labai įdomu būtų pabandyti. Nes vėl gi daiktas žavi savo paprastumu. Metimų yra, bet jie tikrai ne apriboja, o atskleidžia galimybes. Restepa :)

    ReplyDelete
  2. kad restepa, tai faktas.
    Suirašyk viską strukturizuotai, pridėk dar 5-6 pvz, arab geriau, universalio mnetodu, prie kiekvienos trumpos taisyklės po puslapio ilgio pvz arba du ir sumaketuok knygą, kuria pardavinbėk atsisiuntimaui pdf formatu :).

    O siaip visai nieko atrodo, skamba ir, ką pebridursi, reikia pabandyt.

    ReplyDelete
  3. tiesa, kaip čia atsitiko, kad pagal istoriją sitas gauna du žalos iš trijų dice kombinacijos (čia klausimas - neturėtų būti trys?) ir kodėl rezultate pas jį užrašytas tik vienas žalos?
    Šiotoj situacijoj abu gerai vienas kitam užvažiavo...

    Klausimas dar kitas - kaip vyksta gijimas? Tada kada nusprendžiama kad praėjo pakankamai laiko? ar yra griežtesnis sitemos sperendimo būdas?

    ReplyDelete
  4. Ten du žalos turi būt reziume, tuoj pataisysiu.
    O žala yra kombinacijas plotis - 1. Priešingu atveju nebūtų galima padaryti 1 žalos.

    Ir šiaip, patikslinimui, žala tai čia tik terminas, tai gali būti tiek žaizdos, tiek demoralizavimas, baimė, argumentų neturėjimas ir t.t.

    ReplyDelete
  5. Aha, labai puiki pastaba, kad 2 aspektų yra mažai, nes vistiek jie charakterizuoja veikeją, butu gerai koki 4 turbut.. (past, present, traitai). Ir pavyzdys yra gerai, jau beveik aišku viskas, tik dar toks klausimas. Tarkim nutinka konfliktas, iškrenta daisai:

    6,6,6,1,2,3 vs 2,2,3,3,4,4,4

    taigi tas išmetęs šešetus kaip ir gauna iniciatyva, bet jam pulti truputi savižudiška, taip jis padarys du žalos, bet gaus keturis atgal.. kada veikia gynyba ir kaip ji ardo rinkinius?

    del sistemos Simui ir XXI: yra nemokamai parsisiust Nemesis sistema, kuri irgi naudoja ORE varikli, gal ten minciu jumis bus - http://www.arcdream.com/dennis/NEMESIS.pdf

    ReplyDelete
  6. Jei turi iniciatyvą, tai neprivalai pulti pirmas. Gali palaukti ir pažiūrėti ką darys kiti. Tokiu atveju jei niekas neišdrįs pirmas pulti, turėsim situaciją kai priešais suka ratus vienas aplink kitą arba laiko nutaikę vienas į kitą ginklus ir panašiai.

    Gynyba išmušinėja iš priešininko rinkinio kauliukus 1 kauliukas išmuša vieną kauliuką. O rinkinys subyra tuomet, kai jame lieka tik vienas kauliukas. Tarkim keturių pločio rinkinys galėtų atmušti dvi atakas iš dviejų kauliukų, tačiau tik vieną iš trijų arba keturių.

    Simui: del fiestų, tai aš pasiryžęs jose naujokams meistrauti :) Bet jei sistema pasirodys veikianti tuomet gal su ja ir šiaip ką nors daugiau padarysiu. Nors šiaip tai be bazinės mechanikos tai visa kita čia labai specializuota.

    ReplyDelete
  7. ok, tada nagrinėjam tą mano pavyzdi toliau. rinkinys 6,6,6 gali būt naudojamas vieną kartą ar kelis kart ginantis? ta prasme vieną karta apsigynus ir sunaudojus 6, kad sugriauti tarkim 2,2 rinkinį naudotą puolimui pora 6,6 dar kažkam tinkama?

    ReplyDelete
  8. Jo, jei rinkinyje lieka bent du kauliukai, jis nesubyra ir gali būti panaudotas vėliau kitam veiksmui.

    ReplyDelete