Feb 4, 2009

Trumpas postas

Nors minčių daug, ir kai kurioms iš jų jau paruošti juodraščiai, tačiau tai palauks kitos savaitės. Dabar tik norėjau pasidalinti idėja, kuri man kilo skaitant kai kuriuos komentarus. Dvi priešingos idėjos retkarčiais gali pagimdyti įdomių sintezių. Tokia štai ir gimė svarstant apie savo teiginį bei jo komentarus dėl pasakojimo apie scenarijaus užkulisius po geimo. Tiesa, tai kol kas tik prototipinė idėja, niekuomet neišbandyta, tad nežinau kaip ji veiks ir kokia nauda iš jos gali būti, tačiau tikrai išmėginsiu ją ateity.

Mintis paprasta, vietoj momento pasibaigus žaidimui, kurio metu meistras aiškina tai, ko nesuprato žaidėjai, situaciją galima apversti aukštyn kojom. Meistras gali užduoti klausima: kai jūs manote, kas čia vyko iš tiesu? Bent jau teoriškai matau nemažai pliusų: išryškėja kur žaidėjams ir kas atrodė painu, gal patys žaidėjai mestelės geresnių idėjų nei jų turėjo pats meistras ir t.t. Žodžiu pamėginsim.

Na ir dar šiokios tokios padrikos mintys. Labai džiaugiuosi, kad jau pirmą savaitę mano darbas davė vaisių, paskatinta komentarų gimė idėja. Labai atsargiai noriu pasidžiaugti, jog matau bent vieną naują blogą, kol kas dar tuščią, bet tikiuosi greitai pasipildysiantį veterano GM'o patirtimi ir idėjomis. Galvoje dar daug idėjų apie ką galėčiau parašyti. Tai, jopg turiu tokią vietą, motyvuoja prisiminti senas ir pasigilinti į naujas idėjas. Šiuo metu rankose vartau nuostabaus grožio (tiek vizualiai tiek idėjiškai) knyga Dictionary of Mu, nekantrauju ją išmėginti ir pasidalinti savo įspūdžiais. Žodžiu, viskas visai ne taip baisu kaip tikėjausi, todėl dar kartą noriu paskatinti kitus, dalinkitės savo idėjomis, tai bus naudinga tiek kitiems tiek jums patiems.

2 comments:

  1. Dėl "o kaip jūs manote, kas gi čia įvyko?"
    Praktikuoju tokius pasikeitimus nuomonėmis ne žaidimo gale, o žaidimo metu. Jei tai detektyvinis geimas, meistro savivale priverčiu sueiti personažus į "planuotę" ir suformuluoti darbines versijas. Jei tai nėra griežtai detektyvinis žaidimas, stengiuosi priversti žaidėjus aptarti "susiklosčiusią" situaciją vakare prie laužo ar pan. Tai padeda kiek kontroliuoti žaidėjų pasimetimo lygį, gali duoti tam tikrų idėjų.
    Žinoma, tai netaikoma žaidimuose, kur žaidėjai žaidžia vienas prieš kitą.

    ReplyDelete
  2. Super, esu tikras, kad šią idėją begėdiškai nuplagijuosiu :)

    ReplyDelete