tag:blogger.com,1999:blog-8218686577999909116.post2868322198511273326..comments2023-10-01T16:43:55.041+02:00Comments on IRONic WOLF RPG BLOG: Sistema ir kam ji reikalinga. Antra dalisIRONic WOLFhttp://www.blogger.com/profile/00603237867312443131noreply@blogger.comBlogger15125tag:blogger.com,1999:blog-8218686577999909116.post-13855237392055398532009-03-23T14:11:00.000+01:002009-03-23T14:11:00.000+01:00Na pagaliau mano rankos priėjo ir prie šito koment...Na pagaliau mano rankos priėjo ir prie šito komentaro :) <BR/><BR/>Pirmiausia tai maža pastabėlė, labai smagu matyti, jog čia gimsta diskusijos, nes per diskusijas galima priartėti prie tiesos, tačiau labai prašau nepamiršti, kad nuomonės turėjimas ir tiesos žinojimas tai visai ne tas pat. Todėl teigiant ar ginant savo nuomonę galima apsieiti be asmeniškumų, taip bus daug smagiau. Galų gale juk IRONic WOLFhttps://www.blogger.com/profile/00603237867312443131noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8218686577999909116.post-85405741270592362992009-03-20T14:44:00.000+01:002009-03-20T14:44:00.000+01:002 ghoul: na kažkada pasokojai istoriją apie mergai...2 ghoul: na kažkada pasokojai istoriją apie mergaitę, kuri užmušė visą partį per pirmą kampeino sesija, nes rolpelejino savo čarą. O turėjo būt ilgas ir smagus kampeinas. Aišku galiu ir viską painioti :)Gintarashttps://www.blogger.com/profile/10704831018295736991noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8218686577999909116.post-58530657027947711602009-03-20T14:39:00.000+01:002009-03-20T14:39:00.000+01:00Na ir vėl klasifikuoji žaidėjus. Norėtusi kad taip...Na ir vėl klasifikuoji žaidėjus. Norėtusi kad taip viskas būtų paprasta, bet realybėje nei vienas žmogus nėra grynas tik vienos šakos atstovas (na ok, būna išimčiu, bet nedaug). Kai priėmi tai, kad klasifikacija neimanoma, tai pamatai kodėl tas paradoksas, kad naratyvistas kalba apie sistemą kaip apie labai svarbų dalyka, nėra paradoksas :) niekas nesako, kad jis aklai laikysis taisyklių ir Gintarashttps://www.blogger.com/profile/10704831018295736991noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8218686577999909116.post-57159763834218440382009-03-20T11:41:00.000+01:002009-03-20T11:41:00.000+01:00O_O labai atsiprašau visų, kurių nuomonę aš bandži...O_O labai atsiprašau visų, kurių nuomonę aš bandžiau numenkinti.<BR/><BR/>Komentaras dėl tingumo: labai lengva pasiskelbti rebeliu ir niekinti visas sistemas kaip varžančias. Įsigilinti į sistemą - žymiai sudėtingiau. Ne kartą ir ne keturis mačiau nete bandomas pradėti tokias online RPG sesijas: savas setingas, sava sistema, nes sistemos ir setingai, išleisti buržujiškų firmų mazdai. Pabendravus Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8218686577999909116.post-2805304145440635422009-03-20T09:55:00.000+01:002009-03-20T09:55:00.000+01:00Oki, del CoC supratau, kas turėta omeny. Aišku tai...Oki, del CoC supratau, kas turėta omeny. Aišku tai nebuvo pirma sistema, kuri sugalvojo, kad galima aprašyti ne tik HP. Net WhiteWolfo sistemos turi humanity/paradox/kasnorsdar įtraukta į mechaniką, kartu bandoma stipriai akcentuoti jų poveikį veikėjams. Bet sutinku, kad musuose tai buvo viena pirmųjų ir labiausiai užakcentavusiu, kad čaršyte galima sekti ir veikėjo mentalinę būklę :)<BR/><BR/>O Gintarashttps://www.blogger.com/profile/10704831018295736991noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8218686577999909116.post-34776504680334876872009-03-20T02:30:00.000+01:002009-03-20T02:30:00.000+01:00Gintarui: pakomentuosiu tik dalį dėl CoC. Bent jau...Gintarui: pakomentuosiu tik dalį dėl CoC. Bent jau aš jos nešlovinau, aš jai atidaviau pagarbą kaip sistemai, kuri davė suprasti, jog sistema "does matter". Jei jau taip žiūrint, tai sanity pointai jau turbūt atgyveno, yra ir elegentiškesnių sprendimų, tačiau vis tiek negalima neatiduoti pagalbos pirmtakui. Kuris ne tik kad sugalvojo, jog galima skaičiuoti ne tik hit pointus bet ir sanity pointusIRONic WOLFhttps://www.blogger.com/profile/00603237867312443131noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8218686577999909116.post-42892615760825317172009-03-19T19:12:00.000+01:002009-03-19T19:12:00.000+01:00Nepamenu jokių istorijų :) Gal kažką painioji. Arb...Nepamenu jokių istorijų :) Gal kažką painioji. Arba tiesig man senatvė, sklerozė ir t. t. :)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8218686577999909116.post-75061444455250338522009-03-19T12:26:00.000+01:002009-03-19T12:26:00.000+01:00Tik dabar radau shizaro komentara apie varpines. G...Tik dabar radau shizaro komentara apie varpines. Gal reiktų rašyt pastabą ten, bet parašysiu čia.<BR/><BR/>Visų pirmą - pats apibrėžei tuos kraštutinumus ir paskui komentuoji juos lyg būtų universalios tiesos :).<BR/><BR/>Antras kraštutinumas nesusiveda į kauliukų metymą ir juo labiau į hack'n'slash, gi gali but mechanikų kur net nėra kauliuku (kad ir dust devils) :> Aišku idėja ta Gintarashttps://www.blogger.com/profile/10704831018295736991noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8218686577999909116.post-39107718500968121182009-03-19T10:01:00.000+01:002009-03-19T10:01:00.000+01:00Na tai, shizzar, visa posto esmė ir buvo, kad argu...Na tai, shizzar, visa posto esmė ir buvo, kad argumentuoti jog sistema yra ne tik skonio reikalas, o kad ji padeda sukurti atmosferą ir vystytis veiksmui žaidime. Kad būtent ji diktuoja kaip elgiasi personažai ne tik RP lygmenyje, bet ir mechaniškai.<BR/><BR/>Ir nebūtina bandyt sumenkinti kito žmogaus nuomonę, vien dėl to, kad ji kitokia, net nepabandžius isigilint :)<BR/><BR/>Taip ji padeda, Gintarashttps://www.blogger.com/profile/10704831018295736991noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8218686577999909116.post-50057439866158789622009-03-17T17:13:00.000+01:002009-03-17T17:13:00.000+01:00OK, dekui kad atkreipei dėmesi. Dabar jau tikiuosi...OK, dekui kad atkreipei dėmesi. Dabar jau tikiuosi mintis suprantamesnė :)<BR/><BR/>P.S. geras pastebėjimas apie sistemos keliamus reikalavimus scenarijui.IRONic WOLFhttps://www.blogger.com/profile/00603237867312443131noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8218686577999909116.post-79705320956606824932009-03-17T16:30:00.000+01:002009-03-17T16:30:00.000+01:00Na, tada žodis "žanras" čia yra ne "per laisvai", ...Na, tada žodis "žanras" čia yra ne "per laisvai", o apskritai ne į temą panaudotas ;) <BR/><BR/>Apie skirtingus požiūrius į sistemą aš parašiau komentare pirmajai daliai, ir matau, kad autorius, kalbėdamas apie RPG, teikia visišką pirmenybę "antrajai varpinei" - žaidimas sistemai, o ne sistema žaidimui - kadangi jo mėgstamiausios sistemos, iš esmės, reikalauja specialiai joms sukurtų scenarijų.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8218686577999909116.post-9133794383933199632009-03-17T16:04:00.000+01:002009-03-17T16:04:00.000+01:00Aš neminėjau, kad Indie sistemos yra vienintelės k...Aš neminėjau, kad Indie sistemos yra vienintelės kur sistema įtakoja žaidimo pobūdį, nei mano minėtos Feng Shui nei SLA Industries (publikuotos Wizardų) tokios nėra. <BR/><BR/>Bet iš antros pastabos matau kur kilo nesusipratimas. O būtent žodyje "žanras", kurį aš čia gal kiek per laisvai be paaiškinimo vartojau. Patikslinu ką turėjau galvoje.<BR/><BR/>Šito posto rėmuose kalba ėjo apie tai, kad IRONic WOLFhttps://www.blogger.com/profile/00603237867312443131noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8218686577999909116.post-76600554651419320302009-03-17T15:18:00.000+01:002009-03-17T15:18:00.000+01:00> komentaras dėl sistemų, kuriose mechanika >...> komentaras dėl sistemų, kuriose mechanika <BR/>> stengiasi kurstyti tam tikrus žanrai svarbius <BR/>> istorijos elementus. Pastarasis trendas <BR/>> atsirado maždaug 2001 metais<BR/><BR/>Aš suprantu, kad Laimonas yra "pasinešęs" ant Indie sistemų (ir internete jis toli gražu nėra vienišas). Bet ar šitas pasinešimas neverčia jo painioti šilto su minkštu? Teigti, kad Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8218686577999909116.post-85911294867598843902009-03-17T11:24:00.000+01:002009-03-17T11:24:00.000+01:00Na kaip ir negaliu neoponuot pastarojo komentaro. ...Na kaip ir negaliu neoponuot pastarojo komentaro. Ir, vengdamas abstrakčių komentarų, pamėginsiu pasiremti tam tikrais faktais. Visų pirma ir svarbiausia, komentaras dėl sistemų, kuriose mechanika stengiasi kurstyti tam tikrus žanrai svarbius istorijos elementus. Pastarasis trendas atsirado maždaug 2001 metais (galiu vienais metais apsirikti), po Rono Edvardso, komentare minėto Sorcerer RPG IRONic WOLFhttps://www.blogger.com/profile/00603237867312443131noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8218686577999909116.post-75707083509040466142009-03-17T10:02:00.000+01:002009-03-17T10:02:00.000+01:00Viena pastaba autoriaus teiginiams: "siauros speci...Viena pastaba autoriaus teiginiams: "siauros specializacijos" sistemų nėra išleidžiama "vis daugiau ir daugiau", jos atsirasdavo ir anksčiau, tiesiog riboto interneto laikais mes apie jas sužinodavome labai epizodiškai, o ilgaamžiškumu nepasižymi ir šiuolaikinės indie sistemos.<BR/><BR/>Leisiu sau paminėti dar kelias į žanrą orientuotas sistemas - daugumą iš jų autorius, greičiausiai, žino, Anonymousnoreply@blogger.com