tag:blogger.com,1999:blog-8218686577999909116.post7349519279102226240..comments2023-10-01T16:43:55.041+02:00Comments on IRONic WOLF RPG BLOG: Žemėlapis nėra tavo draugasIRONic WOLFhttp://www.blogger.com/profile/00603237867312443131noreply@blogger.comBlogger21125tag:blogger.com,1999:blog-8218686577999909116.post-49463423690875665952009-02-15T16:10:00.000+01:002009-02-15T16:10:00.000+01:00Pabandysiu dar patikslinti šią idėją. Esminis skir...Pabandysiu dar patikslinti šią idėją. Esminis skirtumas čia yra ne paprastas "kaip patogiau". Jei kaip čia paminėta, vienas žaidėjas galvoja, kad spinta yra šalia lango, o kitas mano, kad ji - šalia durų, tai akivaizdų, jog žaidėjai ir toliau žaidžią taktinį žaidimą, paišo žemėlapį savo vaizduotėje ir bando iš to žemėlapio išgauti taktinę naudą. <BR/>Žemėlapio atsisakymas reiškia, kad kartu IRONic WOLFhttps://www.blogger.com/profile/00603237867312443131noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8218686577999909116.post-81892047131911132742009-02-13T22:53:00.000+01:002009-02-13T22:53:00.000+01:00Skaitau šitą turbo blogą ir atėjau gražint diskusi...Skaitau šitą turbo blogą ir atėjau gražint diskusijos ar pakomentuot šiaip.<BR/><BR/>Dėl taktinių žemėlapių (taip saku todėl, kad apie normalius žemėlapius galbūt pašnekėsiu vėliau).<BR/><BR/>Gan neseniai yra tekę pabuvot tokioj situacijoj - meitravau žaidimą apie vilkolakius, žaidėjai įėjo, na galima sakyt "į svečius" pasiruošę viską kas viduje išskerst, jei kas, bet gauna aprašymą - "kambarysAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8218686577999909116.post-29756478257833067192009-02-13T07:57:00.000+01:002009-02-13T07:57:00.000+01:00Na va, atėjo ghoul ir visą diskusiją sugadino :(Na va, atėjo ghoul ir visą diskusiją sugadino :(Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8218686577999909116.post-23329481007167391682009-02-12T20:10:00.000+01:002009-02-12T20:10:00.000+01:00Nelabai man suprantamas toks radikalus shizzar pož...Nelabai man suprantamas toks radikalus shizzar požiūris. Nesusikalbėjimas turbūt atsiranda dėl gan skirtingo shizzar ir IRONic WOLF meistravimo stiliaus (pas abu nemažai žaidęs, galiu lyginti). <BR/>Abu variantai turi savo vietą, ir abu gali būti labai smagūs. Jei siekiame realybės simuliacijos – taip, žemėlapiai (nors kiek aš supratau, IRONic WOLF turėjo galvoje visų pirma taktinius planus mūšiųAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8218686577999909116.post-2424775946599154002009-02-12T15:13:00.000+01:002009-02-12T15:13:00.000+01:00Įtraukiu į juodraščius :)Įtraukiu į juodraščius :)IRONic WOLFhttps://www.blogger.com/profile/00603237867312443131noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8218686577999909116.post-38503989632384284032009-02-12T14:44:00.000+01:002009-02-12T14:44:00.000+01:00laukiame straipsnelio tema "Meistro pasiruošimas ž...laukiame straipsnelio tema "Meistro pasiruošimas žaidimui" :-PAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8218686577999909116.post-52460053588978051932009-02-12T12:58:00.000+01:002009-02-12T12:58:00.000+01:00Apie pasiruošimą galiu pasakyti paprastai, kai pri...Apie pasiruošimą galiu pasakyti paprastai, kai prieš daugelį metų aš žaisdavau karius ir magus, tuomet 90 procentų mano pasirengimo žaidimams buvo žemėlapių paišymas. Tačiau tada mes ir žaisdavome miniatiūrų o ne vaidmenų žaidimą. Ir taip, DandD taisyklės yra stalo žaidimo taisyklės, kurias žaisdami kai kurie žmonės roleplayina, kaip kad ir žaisdami kai kuriuos kitus stalo ar kortų žaidimus. Bet IRONic WOLFhttps://www.blogger.com/profile/00603237867312443131noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8218686577999909116.post-38080701653852129032009-02-12T10:19:00.000+01:002009-02-12T10:19:00.000+01:00originaliosios temos prasme, kuo toliau, tuo labia...originaliosios temos prasme, kuo toliau, tuo labiau mes kalbame apie sferinį arklį vakuume: pasisakytojai pateikia teiginius, kurie neturi praktinio pagrindimo, ir vadovaujasi prielaidomis, kurios yra grynai hipotetinės. Veikėjas visada žinos, ką moka jo veikėjas? Ou jes, ypač naratyvinėse sistemose, kur jis tiesiog turės "Soldier 4" be jokios detalizacijos. Be žemėlapio, žaidėjas žinos tik tai, Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8218686577999909116.post-10924798241601847772009-02-11T20:36:00.000+01:002009-02-11T20:36:00.000+01:00Ir dar apie oftopiką - globalius žemėlapius. Čia k...Ir dar apie oftopiką - globalius žemėlapius. Čia kaip ir kita tema, na bet jei ji jau čia atsirado tai apie ją aš irgi savo nuomonę parašysiu :) <BR/><BR/>Tokie žemėlapiai reikalingi tiek, kiek to nori meistras. Iš principo, tą apsprendžia žaidimo stilius. Žaidžiate viduramžius? Žmonės tada nes skaityt nemokėjo, ką jau kalbėt apie žemėlapius, tiesa sakant, autentiškumo vardan galima žaidėjams IRONic WOLFhttps://www.blogger.com/profile/00603237867312443131noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8218686577999909116.post-38956440032438335792009-02-11T20:14:00.000+01:002009-02-11T20:14:00.000+01:00Dėkoju aitvarui už išsamų komentarą, trumpai oponu...Dėkoju aitvarui už išsamų komentarą, trumpai oponuosiu: žaidimas be žemėlapio nėra tuščias lapas, žaidėjas turi informaciją apie tai ką gali jo veikėjas, kur jis yra, ir kas yra jo priešininkas (jei kalbame apie mūšį), o tai yra pakankamas kiekis informacijos, kad suteikti fantazijai kryptį. Čia va ir bus skirtumas ar šunį pieši ar tik sujungsi taškus :)<BR/><BR/>Tiesos dėlei turiu pasakyti, kad IRONic WOLFhttps://www.blogger.com/profile/00603237867312443131noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8218686577999909116.post-59878920173718721222009-02-11T10:59:00.000+01:002009-02-11T10:59:00.000+01:00Mano pieštas tai buvo baisus. Rimtai. Sorry už off...Mano pieštas tai buvo baisus. Rimtai. Sorry už offtopica, nesusilaikiau :D<BR/><BR/>Aš suvokiu žaidimą labai panašiai į knygos skaitymą (tik ne romano, o dramos), su tuo vieninteliu skirtumu, kad žaidėjas gali įtakoti siužetą. Dažnai gali, nes būna atvejų, kai meistras sukalęs tvirtus bėgius, ir kai meistras labai gerai nuspėja veikėjų veiksmus. Todėl aš čia cituoju Kingą. Bet tai mano požiūris.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8218686577999909116.post-81280991236372102742009-02-11T10:30:00.000+01:002009-02-11T10:30:00.000+01:00Palaikau miesto/vietovės žemėlapio fanus :) Kai yr...Palaikau miesto/vietovės žemėlapio fanus :) Kai yra prieš akis gerai padarytas detalus žemėlapis, tai ir žaidime daugiau detalių atsiranda. Žaidėjai pradeda vietovėje normaliai orientuotis. Bet man ta proga patinka detalūs vietovės žemėlapiai, o ne šiaip globalus šalies brėžinys su esminiais miestais. O ir šiaip gero meisterio nupieštas žemėlapis yra gražus daiktas :) Šiaip gražu ant stalo Simonhttps://www.blogger.com/profile/08873278793291135954noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8218686577999909116.post-30062013168150091792009-02-11T09:14:00.000+01:002009-02-11T09:14:00.000+01:00Kalbant apie žemėlapį - ačiū Cathy, kad pradėjo ši...Kalbant apie žemėlapį - ačiū Cathy, kad pradėjo šitą offtopicą :) - vietovės žemėlapis visada bus draugas, ypač jei jį turi tik meistras: niekas neverčia juo aklai vadovautis, tuo tarpu jis labai padeda neužmiršti šalutinių dalykų, leidžia įpinti kokį encounterį, pameta on the fly idėjų, leidžia pateikti žaidėjams vaizdingesnius aplinkos aprašymus (žr. Aivaro pavyzdį su baltu lapu ir šunimi).<BR/Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8218686577999909116.post-92473648479923622009-02-10T13:00:00.000+01:002009-02-10T13:00:00.000+01:00Laisvai pacituosiu S. Kinga: "kuo tikslesnis jūsū ...Laisvai pacituosiu S. Kinga: "kuo tikslesnis jūsū aprašymas, tuo daugiau tikslaus įsivaizdavimo atimsit iš skaitytojo vaizduotės". Turima galvoj, kad užtenka poros žodžių, kad skaitytojas susikurtų (atkurtų) galvoje aplinkos paveikslą. Tas pats dažniausiai tinka ir žaidėjams (bent jau tiems, su kuriais aš esu susidūrusi).<BR/>Sakau taip ir todėl, kad kombato sistemos manęs visai nedomina ir Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8218686577999909116.post-84712853956252498472009-02-10T10:18:00.000+01:002009-02-10T10:18:00.000+01:00Sutinku su Aivaru, jei kalbame apie taktinį kovos ...Sutinku su Aivaru, jei kalbame apie taktinį kovos džiaugsmą. Tačiau aš vis labiau linkstu lik to, kad kova netaptų taktikos džiaugsmu. <BR/><BR/>Aš asmeniškai, kaip žaidėjas ir kaip meistras, prarandu atmosferą, roleplayinimo džiaugsmą ir pan. daiktus, kai kovoje atsiranda visi atstumai, pliusiukai, minusiukai ir visi kiti skaičiukai. Tada rpg kovos laikui tampa taktiniu žaidimu, o ne vaidybiniuSimonhttps://www.blogger.com/profile/08873278793291135954noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8218686577999909116.post-21480685068487509172009-02-10T10:02:00.000+01:002009-02-10T10:02:00.000+01:00Na aš iš esmės pritariu Shizzar nuomonei tačiau yr...Na aš iš esmės pritariu Shizzar nuomonei tačiau yra pora papildomų komentarų: <BR/>RPG sistemos su smarkiai strukturizuotu kombatu labai daug laimi nuo tvarkingo kovos žemėlapio. Sutinku meistrui tai papildomos bėdos ir laiko tampymas (aišku jei nebuvo pasistengta ir žemėlapis paruoštas prieš sesiją, bet apie tai vėliau), tačiau atimant iš žaidėjų svarbią informaciją (arba nesuteikiant jiems jos Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8218686577999909116.post-84677202621330834712009-02-09T22:26:00.000+01:002009-02-09T22:26:00.000+01:00Vidinėms dramoms ten yra Devilas, o visa kita - ko...Vidinėms dramoms ten yra Devilas, o visa kita - konfliktams :) O tos dvi mechanikos tarpusavyje kaip ir nėra surakintos.<BR/>Kita vertus, Tarantiniški filmai tą devilo elementą taip pat turi, ten tik išganymo paprastai nebūna :)IRONic WOLFhttps://www.blogger.com/profile/00603237867312443131noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8218686577999909116.post-24196786985469850112009-02-09T22:11:00.000+01:002009-02-09T22:11:00.000+01:00Ir šiaip apie tą sistemą galiu pasakyti, kad "...Ir šiaip apie tą sistemą galiu pasakyti, kad "aš ir vėl jaučiuosi, kaip jaunystėje". Pravedžiau Tarantino&Rodriguez stiliaus geimą, kuriame buvo tarantiniškai rodrigeziška krūva susišaudymų. Panašiai, kaip jų filmuose. Turiu pasakyti, kad viskas ėjo, kaip sviestu patepta. Greitai, sklandžiai ir neužsiknisant. Kombatai/konfliktai taip lengvai atžaidinėjami ir tokie skirtingi gali Simonhttps://www.blogger.com/profile/08873278793291135954noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8218686577999909116.post-74523101002039653342009-02-09T15:23:00.000+01:002009-02-09T15:23:00.000+01:00Dust devils'ai kaip ir neturi atskiros kovos s...Dust devils'ai kaip ir neturi atskiros kovos sistemos, ten tiesiog yra bendros konflikto taisyklės, nesvarbu ar tu snukius daužai ar diplomatija užsiimi, taisyklės tos pačios. Čia patikslinimas tiems kas su DD nesusidūrė. <BR/><BR/>Man žiauriai patinka toks priėjimas ir jis tik dar labiau skatina atsisakyti žemėlapių. Bet čia dar ir sistemos specifika, nes dust devils konfliktai veikia IRONic WOLFhttps://www.blogger.com/profile/00603237867312443131noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8218686577999909116.post-55880279476869885892009-02-09T15:01:00.000+01:002009-02-09T15:01:00.000+01:00Man asmeniškai žemėlapis visai nedraugas. Tačiau m...Man asmeniškai žemėlapis visai nedraugas. Tačiau man apskritai kovos scenos - nedraugai :) Visada norisi kuo dinamiškesnės, su aplinka susijusios ir įdomios kovos scenos, kuri reikalautų kuo mažiau kauliukų metimų. Tačiau su mažiau kauliukų metimų dažnai išnyksta ir elementarus azartas. Nu gi faina kartais padubasint ką nors ilgėliau ir pamiršus roleplay rūpintis tik ar išmesi kiek reikia ar ne :Simonhttps://www.blogger.com/profile/08873278793291135954noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8218686577999909116.post-26276124687456495082009-02-09T11:00:00.000+01:002009-02-09T11:00:00.000+01:00Keli kombato be vietos plano (žemėlapiu aš pratęs ...Keli kombato be vietos plano (žemėlapiu aš pratęs vadinti kitką) kritikos punktai.<BR/>1. Plano nebuvimas gali ne tik suteikti erdvės fantazijai, bet ir ją apriboti. Jei žaidėjas neįsivaizduoja, kaip atrodo mūšio vieta, jam gali būti sudėtingiau improvizuoti, nei jam nesant. Jei plane yra šieno kupeta, žaidėjui nereikės jos sukurti, ir kombatas bus spalvingesnis. Niekas gi neverčia nupiešti viskąAnonymousnoreply@blogger.com