Jan 15, 2009

Nuo ko pradėti?

Taigi nuo kažko reikia pradėti. Pradėsiu gal nuo pabaigos.

Taigi, pabaigiau daugiau nei metus trukusį kampeigną. Ne pats ilgiausias kampeignas mano gyvenime, tačiau bent kuriuo atveju pakankamai ilgas, kad leistų padaryti tam tikras ižvalgas ir duotų priežastį pradėti rašyti šį blogą.

Na, o dabar į pradžią. Trumpai apie tai, nuo ko viskas prasidėjo. O prasidėjo viskas, berods, 1993 metais. Kai netyčią įsijungęs maniatiūrinį "Šilelį" pamačiau ten tuometinį Vilniaus fantastų klubo prezidentą Gediminą Beresnevičių pristatinėjantį tuomet beveik niekam negirdėtą dalyką - vaidmenų žaidimus. Pamenu kaip per mažą, juodai baltą ekraną pirmą kartą pamačiau d10 kauliukus ir nuo tos akimirkos iki dabar vaidmenų žaidimai - mano hobis. Tiek pat malonumo teikia nebent jojimas, bet kai uždarė netuoliese esantį žirgyną, deja tuo pasimegauti tenka gan retai.

Kad ir kaip ten bebūtų, mano gyvenimo istoriją nėra tai, apie ką aš čia ruošiuosi rašyti. Šio blogo tema - RPG, arba vaidmenų žaidimai ir su tuo susijusi mano patirtis bei įdėjos. Nesiruošiu čia dėti nei pamokymų nei recenzijų. Mano tikslas - pasidalinti mintimis, kurias vėliau galėsiu pats dar kartą peržiūrėti, o jei tai perskaitys be manes dar kas nors ir jiems tai skaitant kils kokių minčių. Ką gi, nuostabu. Net jei tos mintys ir būtų "nesamonė, jis viską daro ne taip".

Taip pat norėčiau kiekvieno, kuris skaitys šį blogą, palikti bent mažą komentarą. Jūsų mintys ir idėjos man įdomios, kas žino, gal kada nors perskaitęs kokią mintį suprasiu, kad viską dariau ne taip, kas žino :)

Nemanau, jog tai pirmas tam skirtas blogas, tad jei ir patys turite kažką panašaus, duokite žinią. Kuo daugiau tuo smagiau.

Žodžiu, tai ne grafomanija, o bandymas pasidalinti, pasikeisti idėjomis. Susipažinti su daugiau tokius pačius interesus turinčių žmonių, gal būt suteikti drąsos kam nors išmėginti šią kūrybos formą. Žodžiu, kas žino, bet bent kuriuo atveju tikiuosi, kad bus jį įdomu tiek rašyti tiek skaityti.

P.S. atsiprašau už klaidas, rašydamas labiau vertinu spontanišką minčių srautą nei teksto tvarkingumą, todėl kartais mano postai gali atrodyti tikras jovalas :)



3 comments: